Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Welkom!

  • Webmaster

    Hoi iedereen,

    En welkom op het prikbord van orchidee.startpagina.nl.

    Ik zal mezelf even voorstellen, ik ben Destiny, ik ben 26 jaar en ik woon in Groningen. Iedereen die wat over orchideeen te melden / vragen / wat dan ook heeft, is hier natuurlijk van harte welkom! Ik hoop dat iedereen hier elkaar kan helpen, orchideeen zijn natuurlijk hartstikke mooi, maar ik weet er ook nog niet alles van en ik hoop zeker ook nog een heleboel van jullie te leren!

    *Kijkt om zich heen*

    Ehm… ik hoop in ieder geval dat er berichten komen ;-)

    Groeten,

    Destiny

    Webmaster orchidee.startpagina.nl

  • Bert Dekker

    Hoi Destiny,

    Bedankt voor het toevoegen van de link van onze website http://home.wxs.nl/~dekk0802/ in de rubriek “Organisaties” Ik zal een link leggen naar de prikpagina op onze site en hoop op levendige “orchidee”-discussies.

    Groetjes,

    Bert Dekker,

    Webmaster Nederlandse Orchideeënvereniging kring Zuid-Limburg

  • Destiny

    Dank je Bert!

  • Rob Brandon

    Hoi Bert,

    Leuk inititiatief. Zal ik openen?

    Ik zie dat 85 % van degenen die op je pol reageren een keer per week water geeft en 15 % dagelijks. Er van uitgaande dat alle planten in leven blijven is dat een groot verschil. Het waarschijlijk aan de wijze van water geven.

    Maak je het substraat in de pot kleddernat, dan is een keer in de week mijns inziens afdoende. Er moet namelijk ook lucht bij de wortels komen.

    Met dagelijks water geven moet je bereiken dat het substraat vochtig blijft, maar dat er toch genoeg lucht bij de wortels komt.

    Mijn vraag aan de mensen die dagelijks water geven is: hoe doen jullie dat.

    Met vriendelijke orchideeëngroeten

    Rob

  • theo

    Ik heb geen verstand van orchideen en ook niet van computers maar volgens mij is het ontzettttteeend knap om dit op te zetten.

    complimenten.

    theo

  • Judith

    Beste webmaster,

    Mijn complimenten voor je site, de kleuren stralen vrede en rust uit, prima hoor !

    Groetjes,

    Judith

  • Judith

    Ben jij de theo, die erg gr………………….. is?

  • cosita

    bij mij blijft nog geen catus leven,laat staan orchideeen.

    in ons hele huis is geen plant tevinden (erug he) en onze tuin is een groot apeeltuin (lees veldslag) en ik wacht al 2 jaar op mijn plantenbak(dus ligt een grote bult zwart zand) maar de kids kunnen naar harte lust spelen denk ik maar.

    kortom des: ben niet echt een aanwinst voor dit prikbord (en dat voor iemand die de las heeft gedaan)

    groetjes cosita

  • Esther

    Destiny, complimenten hoor.

    Ik hoop dat je veel bezoekers krijgt.

  • Destiny

    *Smile* dank je Theo *D