Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

bekijken van orichidee

  • Tamara van Tienen

    Mijn moeder is invallide en wil heel graag een keer op grote schaal haar favoriete bloem bekijken. Laatst was er een soort georganiseerd dagje . Nou ben ik opzoek naar een dag die alleen om orchideen draaid of een kwekerij of tuin of wat dan ook.

    Graag hoor ik van jullie.

    Groetjes tamara

  • Klaas

    De botanische afdeling van de Univ.van utrecht heeft elk jaar een orchideeendag. Omsteeks deze tijd. Op de website van de NOV, Ned.Orch.Ver. kun je meer info. vinden. Het is wel aan te raden om vroeg te gaan. De paden zijn wel toegankelijk voor rolstoelen maar als het druk wordt is het dringen.

    Je kunt ook naar adressen van kwekers zoeken de meeste zullen heel behulpzaam zijn.

    Succes er mee

  • Destiny

    Heel mooi is ook de Orchideeentuin, een kweker in Luttelgeest. Daar kun je ook door de kassen lopen, en er is een tentoonstelling, heel mooi!

    Echt een aanrader.

  • melissa van den brom

    ik zou graag willen weten of dat er binnen kort weer een tentoonstelling komt over orchideen.de orchideeentuinen schijnen ook ontzettend mooi te moeten zijn. maar het is heelaas al geweest van daar dat ik u schrijf.

    de kweker is in luttelgeest waar ligt dat. ik hoop snel iets van u te horen met vriendelijke groeten,

    melissa van den brom